réginóta

Nem Teljesen véletlenül rátaláltam egy gyerekkori kedvencemre! Most nagyon örülök, és egyfolytában Gigliola Cinquett dalát hallgatom. :) Emlékszem rá, hogy apukámnak volt egy orsós magnója, amit aztán megörököltem tőle, a szalagokkal együtt. Most sok zene fog következni. Mert mindegyik kicsit kedvecem a mai napig.

1, 2, 3, 4, 5, 6,

zene hangulat

2008\08\21

Egy méhecske szállt be az ablakon. Sárga a pólóm, a bögrém (benne édes jegeskávé), a tűzőgépem. Végül elűzött a gépemtől. Kimentem az előtérbe, erre utánam jött.
Délelőtt munka és munka. Odakinn hatalmas a meleg, a közértben nem volt már a kedvenc kiflimből. És különben is. Elfelejtettem magammal vinni a napszemcsimet.
Otthon vár még egy adag mosnivaló, de el kell pakolni ami megszáradt, hogy ráférjen a szárítóra. Ráadásul még fogalmam sincs mit készítsek vacsorára. Mindezek tetejébe az imént bejött egy nő, aki valami elviselhetetlen illatú parfűmfelhőt hozott be az irodába. Nem kapok levegőt!
Próbálom bemutatni, hogy mennyire sanyarú az én sorsom.

Fáj a fejem. Az a baj...

nemszeretem rovar fáj női izék

reggeli csúcs

Lenyugodtam.
A közlekedés kedd délután óta valami horror! Az ünnep miatti lezárások szinte összefüggő kocsisort eredményeztek, a város szélétől a dolgozóig. Közben a rakpart fölötti utca kereszteződésében tegnapelőtt (mondom: TEGNAPELŐTT) kezdték el folytatni azt a munkát, ami már hetek óta állt megkezdve, békésen és porosan. Természetesen a közlekedésilámpa sem ment. A sok lassan - vagy egyáltalán nem - haladó autó nyomta ránk a forró levegőt. Mondhatni: embert próbáló feladat volt átjutni. Főleg, hogy nem mindenki figyel a motorosokra. Amúgy eszméletlen, hogy mi mindent csinálnak menetközben az autósok... :) Mikor még busszal jártam, láttam érdekes dolgokat. :) Kuplerájt az üléseken, komplett ebédet kipakolva. Nők között sok a sminkelő sofőr, a férfiak pedig gyakran piszkálják az orrukat. Van aki banánt eszik, más dohányzik, énekel, nyomkodja a pda-ját. Telefonálókat, sms-t pötyögtetőket is láttam. :) Amin kiakadtam, az könyv a kormányra fektetve. Amin méginkább kiakadtam, az a keresztrejtvény. Ami pedig a pálmát viszi, az a napilap széthajtogatva, szintén a kormányra fektetve. :) Félelmetes!

Végre összejött a megfelelő háttér, így tegnap óta a gépemen ubuntu 8.04 van. Ez persze csak annyiból fontos, hogy már hónapok óta vártam rá, és tegnap végre meglett, Így egész este játszhattam. :) Beállítgattam, és töltögettem át az adatokat. Egyébként tipikus felhasználó vagyok. Na nem az egyszerűmintafaék kategória. Büszkén jelentem ki: én már eggyel följebb vagyok! Belekontárkodok, belekérdezek, pedig nem értem, és nem is tudom. :)

A tegnapi, kellemes semmittevős napnak indult. 10 körül reggeliztünk, volt tésztába csavart virsli a kisasszonynak, :) piritós, vaj és kis kaviár a ház urának és a fiatalúrnak, nekem meg tejeskávé hidegen, 3 és feles tejből. :) A mennyei falatok után lógattuk a lábunk, én barbiztam egy keveset a csajszival, a fiúk meg NatGeo-n művelődtek. Bőven egy óra után ebédeltünk. Nem különösebben erőltettem meg magam, pörköltet dobtam fel és kagylótésztát köretnek. Annyira tele voltam a reggelitől, hogy nem is ebédeltem, csak odaültem a többiekhez. A kávé után mostam egy keveset, muszáj volt a gyerkőcök cuccát rendbetenni. Rendet raktam a konyhában, aztán, úgy megültem. Hat óra körül egyszercsak valami történt. Rámjött a valamit kéne csinálni érzés. :) Leánykám persze mindenben benne van, amiben én is, hát nekiálltunk festeni. Ő a nyaralás alatt készített agyagcuccait, én meg azt a törött poharat, amit már egyszer említettem. És ha már belelendültünk, cipősdobozból készítettem egy takarót annak a csúnya izének is, ami a konyhafalon van. Valami trafóféle. Irtó rondán nézett ki. Csak úgy meztelenen lógott a falon. Most azért sokkal kellemesebb. Ha már eleget láttuk, akkor meg egyszerűen lecserélem a dobozt. :)