már tegnap is akartam kérdezni

Csak én emlékszem rá, hogy valamikor 2000 körül volt egy rajzfilm sorozat a tévében, aminek valami Őrült nyulak volt a címe? Egy lökött nyúlcsalád (mi más) volt a főszereplő, az apuka (legalábbis emlékeim szerint) egy nagydarab rózsaszín nyúl volt. És Nyúl Yorkban éltek. A másik ami eszembe jutott néhány napja, hogy láttam egyszer egy olyan rajzfilmet, amiben egy kislány találkozott a tündérrel és azt kérte, legyen minden nap karácsony. És úgy lett. Eleinte mindenki nagyon örült és boldog volt, aztán elkezdtek elfogyni az ajándékok, a kaja-pia, a tüzelő, mert senki nem dolgozott, hiszen minden nap karácsony volt. A karácsonyfák egyre csúnyábbak voltak, egyre kevesebb levéllel, az ajándékok egyre ütött-kopottabbak. A kislány eredetileg egy kutyát kapott ajándékba. És azután minden nap egy újabbat. Már egész hatalmas kutyafalka vette körül, etetni sem tudta őket, mert egyáltalán nem volt kaja. Az emberek éheztek, lerongyolódtak, mindenki roppant dühös volt erre a kislányra, mert persze kiderült, hogy ő intézte az egészet. Végül kiborult, elmenekült, és keservesen sírt is azt hiszem. Egy egész év telt el a történet közben, így a tündér újra megjelent neki, újra csak megkérdezte mit kíván, és akkor -erre pontosan emlékszem- azt akarta, hogy csak 10000 évente legyen karácsony, de a jóságos tündérnéni óva intette a túlzásoktól és javasolta, hogy legyen ugyanúgy egy évben egyszer karácsony, ahogy addig is. Szóval ezeket csak én láttam?