az élet nagy kérdései

Vannak az életben titkos dolgok, melyek csak a beavatottak számára érthetőek. Olyan természetfeletti rejtélyek, amiket én még nem tudok felfogni. Lehet, hogy egész életemben nem leszek elég érett ahhoz, hogy ezeket a titkokat megismerjem. Igyekszem felnőni a feladathoz, de bizony ez erővel, ésszel nem megy. Itt tanulási folyamatról, tapasztalatszerzésről, bölcsességről van szó. Ha méltó leszek, talán egyszer megtudhatom én is…

 

Hogy hova is tűnhet az ember szemöldökcsipesze egy bezárt táska zippzáras zsebéből?

Hogy a fenébe csináltam, hogy az egyik mélfiókom elfogadja azt a jelszót, ami a kötelezőnél kevesebb karakterből áll?

Hogy lehet mindig 1-2 magányos zokni a fiókban, mikor mindet párosával mosom és teregetem?

 

Van-e olyan, aki tud nekem ezekre a kérdésekre választ adni? :)