még egy idézős

Csodálatos reggelre ébredtünk!

Az ég szürkésfehérjéhez tökéletesen illett az egyenletes eső. Ami nem szomorúan öntözgetett, hanem dühösen, teljes erejéből szakadt. Most aztán adott mindenkinek! Ő egyedül! Merthogy még a szél sem kellett segítségnek.

Nekem meg azértis jókedvem van! Ennek örömére megettem egy m&m cukorkát. Ha igazi naplóm lenne, akkor most beletenném a zacsiját. Öszepréselődne, és még évek múlva is csokiillat lenne benne. Még lehet, hogy elteszem. Mondjuk az új könyvembe. Az igazi naplómba leírnám, hogy miért bír értékkel egy közönséges cukorkástasak.

Mindenesetre, a biztonság kedvéért még bekaptam a jómultkori kávézáshoz kapott csokigolyómat is. :) Még mindig nagyon ízlik. Egyszer már leírtam valakinek, hogy milyen. Mindjárt ide is teszem. És ha már itt tartunk, akkor még bepakolom azt is, amit kedvenc piros táskámról írtam.

Cukorka

 

Tegnapelőtt kávéztam egyik barátnőmmel. A kávé mellé pedig, nem kekszet hoztak, hanem egy szem cukorkát. Most eszem éppen.

A csomagolása is elég tetszetős. Fényes fémes fólia. középen fekete sáv, ez a rész gömbölyödik a cukorkán, a két kis szárnya meg piros. Ezüst felirattal. Azt hittem keménycukor lesz. Aztán mikor kibontottam, egy csokigolyó vár rám. :) Jó volt egy pillanatra elgondolkodni, hogy vajon töltött-e? Vagy egyáltalán milyen? Bekaptam.

Először finom étcsoki íz. Amikor már mindenhol érzed, akkor jön hozzá egy kellemes kávéaroma. Még vártam, hogy esetleg mégis töltött, de ahogy a percek teltek, a golyócska meg csak olvadt a nyelvemen, éreztem, hogy "csak" csoki. Nagyon fincsi volt. Aztán a végén jött a meglepi. Akkorra már csak kávéscsokit lehetett érezni. Olyan jó selymesen. És mikor már azt hittem mindjárt elolvad, valami keményet éreztem. Képzeld, a közepébe egy szem kávét rejtettek! Csak akkor rágcsáltam el, mikor már morzsányi csokit sem éreztem rajta. Tisztára  feldobott!


 

 

Az új piros táskám

 

Végre kaptam magamnak egy piros táskát. Tetszik, de kicsit félek tőle, mert nagyobb, mint a régi. Ez pedig azért okozhat problémát, mert én amolyan gyűjtögetős vagyok. Addig pakolom, amíg dugig nincs. A nagyobba is addig pakolok. :) Egyszer a barátnőm véletlenül belepillantott amikor kihúztam a cipzárt. Elkerekedett a szeme, aztán megkérdezte hogy: hivatalba mész, és többe is? :D
Most kitakarítottam. Ezeket nem raktam be az új táskába:
3 levél a banktól, 2 a biztosítótól, 10 db fizetéspapír, kb féltucat recept, néhány vizitdíj számla, 3 db orvosi szakvélemény, tavalyi átsorolási papírom, szülői értekezletek jegyzetei, 3 db legszebb rajz a kislányomtól, 4 kis strasszkő (jó lesz még valamire) 1db fog (már nem tudom melyik gyereké), soha nem használt rúzs, cukor és só, valamint megszámlálhatatlan blokk, számla és pénzfelvételi bizonylat.
:) Pedig eddig teljesen normálisnak tűntem.