és még mindig a költözés

 Asszem nagyjából megvolnánk. Még a virágokat kell elhelyezni, meg az én csecsebecséimet, aztán már csak rendet kell majd tartani. Nagyon suttogva azt mondom, talán egy nagyobb lakásban könnyebb rendet tartani. Ha mindennek megvan a kényelmes helye (nem kell létrára mászni minden apróságért, és ezek az apróságok nem szorosan egymásra halmozva helyezkednek el a szekrényekben), akkor már csak a plusz méterek fáraszthatnak le. Legalább edzésben leszek. Úgyis azt terveztem, hogy majd ha már itt lakunk, belekezdek megint valami tornafélébe. Ja, tudom, kellene hozzá az étkezéses hülyeség, zabpehely és sok folyadék meg zöldségek. Hát ezt majd meglátjuk. Egyelőre vasárnap óta sikerült hanyagolnom a cukrot és a hideg falaknak köszönhetően - forró tea formájában - megvan a napi 3 liter folyadékfogyasztás. 

Egyébként meg ma elaludtam, háromnegyed 7 táján ébredtem fel. Ééés még így is beértem. Elképesztő!