pár sor a mögöttünk levő hónapról

Mi is volt a terv?

Bulizunk és felkészülünk egy hónap kényszerpihenésre. Lesz nyugalom, tespedés, szextilalom, É.P.-nek gyógyulás, motoros túra szervezgetés, és ennyi.

Persze ez is megvolt, de mellette végre kaptam fekete cipőt, megint rendet raktam majdnem mindenhol, átfestettem a lánygyerek szobáját, itt áll a szobában felszerelésre várva a legújabb szekrénykénk, a gyerök táborozott, voltam évzárón, kutyapesztráltam, zsúroztam, rég látott barátnőnek örvendeztem, reggelig buliztam, koncerten ugráltam, alig aludtam, mikrót cseréltünk, mosogatógépet javítottunk, személyit csináltattam a gyerökkel, szülinapoztunk, családi láblógattunk, és az egészet megkoronáztuk azzal, hogy leáztattuk az alattunk lévő négy szintből kettőt. El sem tudom képzelni mi lett volna, ha valami aktívabb hónapot tervezünk...