de én tényleg hallom a hangokat

 Valamelyik fölöttünk lévő lakásban szinte minden este szexelnek. Mondjuk engem nem zavar, a szobákban nem hallani, csak a fürdőszobában, konyhában meg a vécén ülve. Szóval tényleg nem zavar, de a ma esti menet közben elrágódtam néhány gondolaton. Először azon, hogy érdekes a szokásos esti konyhai dolgaimat úgy végezni, hogy közben hallom őket. S vajon hányan hallgatják még ugyanezt rajtam kívül, és milyen jó, hogy fogalmam sincs kik azok. Mióta járhatnak együtt? Mert a hangokból úgy gondolom, biztosan nem régi/gyerekes páros. Érdekes, az is, hogy a férfi hangjáról inkább az ugrik be, milyen jó, hogy sosem fogtam ki ilyen igazán hangos férfit. Ezek a kiabálásszerű, öblös aaaa-k nekem inkább úgy hangzanak, mintha direkt a többi lakónak szólnának, hogy: esztfigyu mekkkora party van nálunk! :) 

Tudom, tudom, én meg biztosan csak irigy vagyok. :)