erről ennyit

Majd Sárvárról is, de most előbb azt akarom mondani, hogy ezennel befejeztem. Nem olvasom tovább. Nem baj az, hogy kitalált a főszereplő, attól lehet még érdekes. De ez már nem az. Sokkal érdekesebb egy blog, ha többféle gondolatok jutnak eszembe róla. Volt már egy amivel kapcsolatban ugyanígy, éreztem, az volt a széplelkű blog. Nagyon kellemes, egyszerű, ugyanakkor mindenről valami fennkölt csodálattal teli blog volt. De azt nem is tudtam rendszeresen olvasni. Tökéletesen érzem magam nélküle, mind a mai napig. Na elérkeztem a következő ilyen bloghoz. Annak ellenére, hogy ez nagyon trendi pörgős kis blog, rövid velős bejegyzésekkel és állandóan rettenetesen történnek a dolgok, állandóan. Csak mindig ugyanaz. Eltelt 10 nap (na azt csak itt a zárójelben árulom el, hogy először el is felejtettem megnézni, csak ma délután jutott eszembe), benéztem, és akkor jöttem rá, hogy tökmindegy mikor kapcsolódik be az ember, itt mindig ugyanaz van. 3-4 bejegyzést elolvasol és a többit már a címből tudod. Na csak ezt akartam.

(Igen, ilyenkor eszembe jut az is, hogy az enyémet vajon hány bejegyzés jellemezheti?)