"ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan"

Nem tudom említettem-e, de nemrég fedeztem csak fel, hogy a fürdőszobánkban mégiscsak van működő konnektor. Meraz úgy van, hogy kedves időtöltésem nekem a kádbanülős netezés. Egy szemmagasságban elhelyezett dugalj van szépen beépítve a káddal szemközti falon. Bő évig csodálkoztam és mérgelődtem azon, hogy ha már ilyen gonddal megcsinálták, körbecsempézték, akkor miért nem vezették bele a záramot? É.P. mondta, már most ősszel, hogy készüljek, mert ő azt bizony kibontja és megcsinálja. Tudniilik nagyon zokon vette a -hol a konyhából, hol a nappaliból- kígyózó hosszabbítót. Nemtom miért, mert csak egyszer botlott el benne... Szóval, hogy akkor lesz ami lesz, oda áramot kell vezetni. Aztán így több mint egy év ittlakozás után egyszercsak megláttam a másik falat. :) Azon meg azt a konnektort, amibe a mosógép van csatlakoztatva. Dupla. És fölötte van egy üres hely. :) Juhéj! Nagyon megörültem neki! Hogy miért nem jutott eszembe korábban, fogalmam sincs. Pedig a mosógép elég sokat megy. Mentségemre csak annyit hozhatok fel, hogy a szabad dugalj olyan magasan van, hogy csak pipiskedve tudom használni. Nem vettem észre na. :)