befejezem ezt itt

Jól kicsináltam magam. Végülis fél3-ra már aludtam. :) 5:15-kor meg ébredtem. Muszáj volt kelni, mert tömegközlekednem kellett. Ez nem különösebben gond, kiváltképp, hogy ma már igen ritkán fordul elő. Nőcisre vettem a figurát, valahogy nekem az állomásra rohanás, összetartozik a tűsarokkal.  Délután elégé magam alá kerültem, de jött a kolleganőm csacsogni, és megmentett.

Amiről akkor írni szerettem volna, az a hajnali levegő illata. Az a friss zölddel, virággal teli illat, mi belopódzik az orromba, s onnan képeket, emlékeket előcsalogatva nyomul a fejembe. Nagyon szeretek napkelte táján járkálni a városban. Az utcákon kevés az ember, én frissnek érzem magam a levegőtől akkor is, ha csak néhány óra alvás jutott. Emlékszem arra az augusztus végi reggelre ami miatt elkezdtem ezt a bejegyzést. Fáradtan keltem, de muszáj volt menni. Természetesen szokásomhoz híven rohantam. Hűvös hajnali levegő csípte pirosra mindkét combomat, közben meg szinte folyt rólam a víz. 13 fokot mutatott az óra és az jutott eszembe, ezt a 13 fokot ősszel már hosszúnadrággal, kardigánnal fogjuk viselni. Valahogy már akkor úgy éreztem, hogy ősz van. Emlékszem a következő forró hétre. A nagy melegek ellenére is őszi hangulat vett erőt rajtam. A napsütés szöge, a színek, a füstszag, néhány színes levél. Amúgy az ősz az egyik kedvencem az évszakok közül. (nyilvánvaló hülyeséget írtam most le. ezt a mondatot leírhatnám bármely évszakkal, éppúgy igaz volna.) Most már szeptember közepe van, ahhoz képest nagyon hideg, és felhős idő. Igazi őszt szeretnék már. Azt, mikor a színek mélyek és teltek, 120 féle árnyalatban pompáznak a fák, lehet levelet, termést gyűjteni... várom...