átköltöztetett sorok

2007-02-03 11:25 szombat

Kisleányom: - hányadik szülinapja lesz holnap a zapánaak?
erre én: - 35.
- és te hány éves vagy? Tudom, hogy nincs most szülinapod, de hány éves vagy?
- mint a zapa... 35. Egyidősek vagyunk.
- de azért nem vagytok ikrek, ugye?

 

2007-02-04 21:47 vasárnap

Kisleányomnak ma is volt 1 aranyköpése.
Anyukám: - Kacatkám, hát mikor leszel 8 éves? -
K.: - A szülinapomon...

 

2007-04-15 16:37 vasárnap

Drága kisfiam - bár húsvét már rég elmúlt - rendkivül "viccesen" hátulról, orvul meglocsolt. Gondolta ez mekkora móka lesz! Ráadásul ez a kölni, a húsvéti kollekció egyik különösen büdös darabja. Én szentségelek, panaszkodok, mérgeskedek (reggel mostam hajat). E. viccesen rászól a gyerekre: - kisfiam, de most aztán! Hallod? Anyádnak most hajat kell mosni este is. Lefekszik nekem vizes hajjal, aztán jól megfázik, aztán.... 

A gyerök közbevág: - az apa a láncreakció megszállottja! 

 

2007-06-10 11:27 vasárnap

Péntek délután aprójószággal megyünk fagyizni. Szokásos kis affektáló modorban aszongya:

Fúúúúj anya nézd meg mi van itt! Valami lókaki, vagy kutyagumi. Mondom erre szépen kulturáltan, hogy a lókaki az nem ilyen, meg már szinte lovat se látni a városban soha. Kérdez, én elmondom neki, hogy néz ki, mindezt nagyon ügyelve a szavaimra. Megyünk tovább pár lépést csendesen aztán megszólal: lószar.  Erre csak annyit tudtam válaszolni, hogy igazad van kislányom.

 

2007-06-26 09:26 kedd

Ez úgy 2 hete történt. Mentem a városban, jókedvűen, energiával telve, vidáman. Elsietett előttem egy fiú. Halászgatya+póló, semmi feltűnő, nem trendi, csak egy hétköznapi fiú. De a haja! A haja gyönyörű volt!  Hosszú, világosbarna, elöl napszőke és hullámos. Szétterült a vállán mikor megállt a zebránál. Csak lestem. Szerencsére arra ment amerre én, így pecekig láthattam amint lobog a szél és a sietség miatt. Aztán betért egy boltba. Nem tudom mi jött rám, de muszáj volt. Muszáj volt arra mennem amerre ő. Megláttam a könyvesboltban. Beléptem, egyenesen oda elé, megemeltem a haját (ami tapintásra sprőd volt és erős, pedig én inkább nagyon lágynak gondoltam) és odasúgtam, hogy nagyon szép. Mosolyogtunk egyet, aztán már ott se voltam.