mainapi

Át fogom pakolni ide a másikról a bejegyzéseimet, vagy legalábbis párat. Ez volt a mellékszál.

 

Tegnap összefutottam a metrón a metrósfiúval. Régen láttam! Nagyon régen! Aranyos volt, ahogy szokott. Mesélte, hogy élvezik az új lakást, hogy a barátja nincs jól, és mellékesen megjegyezte, hogy tiszta mangásan nézek ki. Bőrnaciban voltam meg pólóban és a hajam két fonatban a két vállamon. :) Asszem tetszett neki. Nekem is tetszik. Pedig teljesen egyszerű gyerekpóló. Az mondjuk elég vicces, hogy 8-9 es méret. Hogy hova nőnek a mai gyerekek?

Kezd tele lenni a majdnem új piros táskám. Ami nagyobb mint a régiek voltak. Nehéz! :) De most tényleg nincs mit kipakolni belőle. A napokban vettem egy könyvet (meg sem tudom mondani mikor vettem magamnak utoljára) azt is beleköltöztettem. Be fogom kötni színes újságpapírba. Nem azért, hogy védjem, illetve azért. Hogy ne lássa más, mit olvasok. Ez elég piszok dolog, mert én is mindig megnézem mások könyvét. Hacsak nincs színes újságpapírba csomagolva. :)