álom

Reggeli álom volt, talán azért emlékszem rá. Fura álom. Határozottan tudom, hogy péntek délután történt, és a munkahelyemről jöttem, mégis ellenkező irányba tartottam. :) Ahogy a zebránál álltam, észrevettem, hogy a középső járdaszigeten állsz. Engem vártál. Nem volt szó róla, meglepetésnek szántad. Örültem neki, és sietni akartam, hogy minél előbb odaérjek, de valami gond miatt nem tudtam átmenni az úton. Beszálltam hát egy taxiba és mondtam, hogy vigyen át, a járdához. Sajnos a taxis félreértett és tovább vitt. Felkanyarodott egészen a hegyre, kis kunkori utcákon. Közben még megálltunk, és beült mellém egy férfi, egy másik utas. Kedélyesen elbeszélgettünk, aztán én hirtelen kiabáltam, hogy jó, itt álljon meg, kiszállok. Két utcával feljebb voltam, láttam ahogy állsz lent és még mindig vársz. Elkezdtem rohanni lefelé, próbáltam rövidíteni az utat. Keresztülfutottam udvarokon és kerteken. Közben szembejött velem egy macska, kis szánkót maga után húzva baktatott felfelé. Nagyon megbámultam, mert vicces és hihetetlen volt. Szaladtam tovább. Mikor már egészen közel értem, láttam, hogy indulni akarsz. Elkezdtem keresgélni a telefonom, hogy azon szóljak; várj! És csak kerestem, kerestem és itt felébredtem. Nem éreztem magam valami jól. Mondhatom, hogy ez rémálom volt?