üüügyees!

Tegnap este a konyhapulton (vagyis az ott sorakozó üres befőttesüvegeken) felejtődött egy tányér. Én hagytam ott. Ez nem lenne baj. Benne felejtettem a krémlevesemet. Igazából ez sem akkora nagy baj, mert csak néhány kanálnyi volt. Reggel a gyerekek fél10-ig hagytak aludni, na ez aztán igazán nem baj (angyalok), akkor viszont azonnal reggelit követeltek. Természetesen nem is foglalkoztam semmi mással, hanem csak azzal, hogy reggelit csináljak nekik. Gofriért könyörögtek. Szerintem az ősszel csak egyszer készítettem, hát hagytam magam terrorizálni és rögvest nekiláttam. Azaz. Kinyitottam a szekrényt. Igen, azt amelyik alatt az üres küblik sorakoztak, tetejükön a nem üres tányérral. Kivettem a lisztesdobozt. Kivettem volna a lisztesdobozt. Aztán csak úgy simán elhajítottam. :) Az a hülye doboz annyira ficánkolt és olyan síkos volt, hogy kiugrott a kezemből. Pontosan a tányér közepébe. Az gyönyörűen ötfelé tört (volt az hét is, de ki számolja), a levesmaradék meg körben mindent beterített. A szekrényre és a padlóra is jutott. A lisztesdobozt példás fenyítésben részesítettem, remélem mindenki tanult az esetből, aztán muszáj volt feltakarítanom. Ja, természetesen a tányér az egyetlen éptkészletemből származott. :)

Kisnőci kapott egy 500 db-os puzzle képet. Biztos voltam benne, hogy tetszeni fog neki mert egy tündérkirálynőt ábrázol, csillagos varázspálcával és fehér pacival, mögötte meg telehold. Benne állnak a patakban (a gázlónál, mert csak bokáig ér a víz), amit szép zöld növények vesznek körül. De nem ezért voltam biztos benne, hanem mert a dobozhoz tartozik két apró tasak, tele csillogós műanyag strasszkövekkel. Ezeket rá lehet ragasztani a képre a megfelelő helyeken. :) Ha tetszik majd, berakjuk neki keretbe és mehet a falára. Persze segítek kicsit a kirakásban. Nem sokat, igazán nagyon ügyes a csajszi. Csak azért, mert jó egy kicsit gyakorolni vele. Van egy 1500 db-os képünk, amit szintén ilyen céllal akarunk kirakni. Egy festmény. Szerintem a télen elleszünk vele. :) Mikor megvettük a nagy étkezőasztalt, második nap elkezdtük rajta az összes nagyobb kirakóst megcsinálni. Hetekig görnyedt a család az új asztal felett esténként. Nagy móka volt! :) Ha készen lesz és szép is lesz, majd lefotózom és iderakom a képet.