2008. október 29.

05:05 - Bocsi, elfelejtettem kikapcsolni az ébresztést...

05:47 - Mmmm, anyácskám? Igen, van hely a kocsiban, 7-kor indulnak az alkatrészért. Jó, nem zavartál... alszunk tovább..

06:32 - Basszus én már rég fel akartam kelni. Ez miattad van. Reggelizel mielőtt indultok?

07:07 - Sziasztok! Puszilom aput. Megyek pakolni a gyerökhöz.

11:08 - Na megvan az alkatrész? Szóval a kocsi csak valamikor holnap lesz kész. Nem, még nem tudom mi lesz az ebéd.

11:31 - Tényleg szép az idő. Nézel vonatot? Elintézed? Jó, nekem tetszik Sárvár.

11:39 - Oké, akkor szállás megvan. Mennyi a vonatjegy? 8. Oké. De retur kell... 16?? Akkor inkább tegyük át holnapra és menjünk ha kész van az autó. Családi jegy... így belefér a tizesbe. Akkor menjünk? Akkor megyünk. Mikor kell indulni? Délben? Kicsit húzós. Jó, és mennyi az idő? Öööö nem árt kicsit sietni. Gyerekek öltözzetek fel, aztán mindenki hozza ide a fürdőruháját. Kell még papucs és fogkefe... Majd útközben veszünk ebédet.

12:03 - Hívjátok a liftet!

12:48 - Szerintem tökjó hangulatú padon ebédelni, vonatra várva.

13:07 - Keressetek üres fülkét

15:35 - Sárvár

16:48 - Termálfürdő, víz víz végre! :)

 

Ez a kétnapos "nyaralás" a maradék üdülési csekknek köszönhető. Villámötlet. Épp csak az volt a kérdés, hogy Győr vagy Sárvár legyen a cél. Kocsi nem volt, Sárvárra vonattal egyenes az út. Gondoltuk. Pillanatok alatt megvolt a szállás, egy kis térkép, a bepakolás. Nekiindultunk egyszál pulóverben, tudtam, hogy nem lehet rosszidő. Két és fél órán keresztül izzott a hátsónk a fűtött üléseken. Aludtam egy nagyon és majdnem kiolvastam a táskámban hordott könyvet. Gyerekekkel már alig lehetett bírni mire odaértünk. Kiléptünk az állomás épületéből és megcsapott a falusiváros hangulat. Sárvár nagyon helyes kisváros. Kisváros, de így is gyalogoltunk kb. fél órát a szálláshelyig. Persze rengeteg a panzió, hotel, zimmerfrei, de még garnihotelt is láttunk. Gyorsan elfoglaltuk az apartmant, talán 5 percet ha töltöttünk a szobákban és még azzal a lendülettel indultunk is fürdeni. Na a következő meglepetés az a jó kilométernyinek tűnő hatszázméter volt, míg odaértünk. Egyébként a fürdő nagyon is kellemes. Két belső és külső élménymedence, egy belső forróvizű plusz a strand csúszdával. Volt még víz a strandmedencében, de egyetlen bátor ember sem merészkedett oda. Jobb volt a langyosvízben üldögélni, tespedni. Csodálatos időt fogtunk ki. Mire beértünk a vízbe, épp sötétedett. Gyönyörű és romantikus alkonyat volt, egy egészen kicsit sajnáltam, hogy nem kettesben vagyunk. A gyerekek persze szó szerint lógtak rajtunk. :) Igazán remekül éreztem magam, de ide még biztosan visszajövök aprójószágok nélkül. A megvilágított, simogató víz (más fény nem is volt a kinti medencéknél), a sötét és langyos levegő... egyszerűen muszáj! :) Hm.... :) Farkaséhesen hagytuk el a fürdőt.

Ma nincs türelmem ezt befejezni. Szerintem nem is fogom sose. Ezért még gyorsan idebiggyesztem, hogy pompás vacsoránk volt szuper kiszolgálással. Aztán másnap délelőtt még egy jó nagy fürdés után három órát vonatoztunk hazáig.