vége kicsit kapkodós...

Végül mindegy is, hogy mi történt tegnap (már a reggeli előtt beszóltak mindhárman. :) Délutánra azért már volt cilindergyártás és hegyikristály-automata átadó ünnepély a rózsaszín szalonban. :) ) a lényeg este kezdődött. Mégpedig azzal, hogy a szokásosban ezt olvastam: "Hogy mit mondtál? Hogy mázlista vagyok? De most azért mert jól főzöl vagy azért mert szexmániás vagy?" Itt aztán elméláztam kissé, hogy vajon tényleg van-e összefüggés, vagy csak én látom úgy. Aztán továbbléptem hamar, mert egy cikket találtam. Deep Throat - amikor torkig vannak a pasik Mindjárt el is olvastam. Hogy kedvet kaptam-e a dologhoz, az maradjon az én titkom. :) Mindenesetre végigolvasgattam a hozzászólásokat is. Szeretem ezt csinálni, annyi álláspontot ismer meg az emberlánya. Ahogy látom, levették ezeket a cikk mögül, pedig tényleg nagyon érdekes és hasznos elolvasni és tanulni belőlük. Amit én leszűrtem, az megint csak ugyanaz. Vagyis a lényeg, hogy két olyan ember legyen együtt, aki ugyanazt akarja. Egyetlen dologhoz tettem volna hozzá. Ketten "küzdöttek" egymással, egyik az igenezjó másik a fujjerőszakos oldalon. Utóbbi azt találta mondani, hogy (röviden) amit nem szeretünk, (amit alapvetően utálunk és/vagy undorítónak tartunk) azt sosem fogjuk megszeretni egyszercsak. :) Pedig van ilyen. Tudom. Ezzel együtt pedig mindig az ugrik be, hogy aki ilyet gondol magáról, annak milyen megélni saját pálfordulását? Jó esetben nem is törődik vele, vagy egyszerűen azt mondja, most más vagyok. Rossz esetben meg.. pfff...  Na inkább vissza a szexhez. Olvasgatás közben volt szerencsém - egyik kedves hozzászóló jóvoltából - bepillantani az orális szex rejtelmeibe a másik oldalról is. Itt már egész kellemesnek éreztem az estét. :) A kvázi csúcspont akkor jött el, mikor É.P. - ki nem tudta miféle témában merültem el - váratlanul megszólalt, hogy akkor most nézzünk meg egy filmet. Általában megkérdezi mit nézzünk, a menetrend szerint én ilyenkor azt mondom mindegy, erre ő felsorol néhányat, amiből én választok. Most nem. Meglepetés jött. Most csak odaültünk a tévé elé és máris kezdődött. Címe: Young People Fucking. :D IMDb-n 6.7-et ér a film, nekem ennél jobban tetszett. (Itt és itt a filmről.) Így ért véget ez a hosszú szexes este, de csak, hogy átadja helyét az éjszakának.