2008.10.05.

A reggel motoGP-vel indult. Lemaradtunk ugyan az első negyedóráról, de még így is igazi izgalmakban volt részünk. Azért olyan érdekesek a motoros versenyek, mert valóban az utolsó pillanatig történhet valami. És többnyire történik is. Talmát is szeretjük persze, de amit Rossi művel, az egyenesen művészet! :) Ma is. Szokás szerint nem rajtolt valami fényesen (12.) és végül másodiknak futott be. Hihetetlen a pacák. Az egész bagázs az. Nem lazsálnak, nyomják az utolsó pillanatig, ahogy bírják. Én is bírom! :)

Gyanítom Rossinak időgépe van otthon. Vagy valaki másnak a csapatból. A verseny előtt megnézik milyen lesz az idő, kik, hogy gurulnak, ki nyer. És akkor már nem kell foglalkozni vele, hogy milyen a rajtolás, honnan kell felkapaszkodni. De az is lehet, hogy csak a végeredményt tudja, és direkt szórakoztatja a nézőket a versenyzésével. (ez mondjuk pontosan így van) Ó, tudom már! Biztosan neki is van egy olyan almanach-ja, mint a Vissza a jövőbe második részében. (asszem abban volt) Onnan tudja az eredményeket.

 

Az 5. (ötödik) boltban végre kaptam kabátot a kicsire. Azt hittem ilyen csak a mesében van, meg azt csak úgy mondják, hogy csak épp abban a méretben nem volt ami kellett volna. Most megtapasztaltam. 4 boltban találtam kisebb és nagyobb méretet, csak épp akkorát nem. Már nem is hittem, hogy kapok neki. Ezek után persze mit számított, hogy halványlila. Fő, hogy van!  :)

Egyébként olllyan szemránckrémet vettem, hogy egy hónap és 25-nek nézek ki. :)

Vasalnom kéne. Lusta vagyok. Még mindig. :) Az ingek egy helyes kupacban ott figyelnek az ülőgarnitúra sarkán. Kb. egy hete. Látom körülöttük a szemrehányás aurát, ha rájuk nézek. Muszáj lesz ma vasalnom. :P Ezt még 15:40-kor írtam. A világ állandó változásban van, vele pedig én is változok. Meg ez a mondat is. Mostanra például kimaradt belőle a ma. :)