Kosheen

Szombat este felkerekedtünk irány Nim, vele kiegészülve pedig Siófok. Zuhogott már akkor is, mikor a gyerekeket leraktuk. Eredeti tervek szerint ők is jöttek volna, de az eső miatt elment a kedvük. Aztán úgy volt, hogy Nim egy volt barátnője jön, de ő is lemondta, mert gátlása volt. :) Ezt Nim mondta. Na mindegy.

Mindent összevetve tetszett a koncert. Csak az eső volt kicsit zavaró. Vagyis nem. Nem az eső zavart, hanem az esernyők. É.P. is hozta a kocsiból és ki is nyitotta. Annyira zavart, hogy nem is igazán tudtam elengedni magam. Mikor kicsit jobban belendültem volna, észrevettem és ez le is állított. Aztán meg előttünk is állt 2 leányzó ernyő alatt. Na tőlük meg kimondottan megijedtem, mert elkezdtek a ritmusra rugózni, ami természetes egy koncerten, csakhogy az ernyő is fel-alá járt velük együtt. Termetükből adódóan pedig - azon kívül, hogy kövér vízcseppekkel terítettek be maguk közül mindent - még a fejemet féltettem kicsit. Hátrébb is húzódtam.

Kivételesen kegyes volt hozzám a jósorsom, és mindig találtam egy kis rést, ahol láthattam a színpadot. (BonJovin pl. végig egy kétméteres fiatalember kék hátát csodálhattam. Még a kivetítőt se nagyon láttam tőle.) Bár 3x is előfordult, hogy elém állt valaki, a 180+ kategóriából, de olyankor mindig kicsit arrébb léptem és már láttam is!

Nem is tudom miért görcsöltem ezeken, mert különben igazán tetszett. Az ének magával ragadó,  és tiszta. És erős. A dobos pedig szintén külön szám szerintem. Örülök, hogy hallhattam koncerten őket!