Hökk... vagy miaszösz...  hát jól megleptem magam. Elkezdtem írni, a második szónál viszont véletlenül megnyomtam aaaa... nemtom milyen gombo(ka)t (hg) ami azt eredményezte, hogy egyszerre láttam a két "asztalomat", csak éppen harmadakkorában, és semmit nem tudtam velük csinálni azon kívül, hogy a blog.hut húzkodtam egyikről a másikra. Zavaros, tudom... hát már visszacsináltam, de most nagyon szeretném tudni, hogy mégis mit nyomtam meg.

Persze nem is erről akartam írni, hanem a lázról. Teljesen levesz a lábamról. Nem úgy, hanem kinyúvaszt. Sírok tőle. Olyan leszek amikor felmegy a lázam, mint a terhességem idején. Sírok mert egyedül érzem magam, mert a barátnőm megkérdi hozzon-e valamit, mert aranyos kisgyerek képét látom, mert nincs kedvem enni de mégiscsak kellene, mert nem hívnak vissza, mert többször is hívnak. Nem tudom ezt irányítani. Viszont egyértelmű, hogy máris jobban vagyok, mert ma csak kora délután itattam az egereket. Holnap pedig már nem leszek egyedül. Úgy fest átpasszoltam a cuccot a leánykámnak. Remélem mindenki más megúszta...