blokk

Ma blokkoltam valakit a címlistámon. Muszáj volt. Pedig egy kezemen meg tudom számolni, hány embert tiltottam le eddig, igazán türelmes vagyok levelezés szempontjából. Tényleg örülök neki, hogy kapok mindenféle marhaságot, nem zavarnak a lánclevelek sem, sőt a viccesebbjét időnként tovább is küldöm. De. 

Hét elején kaptam egy levélkét egyik -eddig- kedves ismerősömtől. Az volt a címe, hogy: Ezt kivételesen küldd tovább, majd meglátod miért! Persze azonnal tudtam, miről lesz szó. Aztán elkezdődött:

Ez kétségtelenül a legjobb továbbküldős levél, amit eddig kaptam. Remélem neked is működni fog, meg nekem is!
6 perced van
Nyugtáztam, hogy itt aztán semmi cicó, 6 percem van, és menthetetlenül valami nagy boldogság ér másnap 13:42-kor, vagy valaki rájön, hogy én vagyok az igazija, ennek ellenére összeszedtem minden bátorságomat és továbbolvastam. Megtudtam, hogy ez a levél

Tízszer is körbejárta már a világot, mielőtt ez a magyar fordítás megszületett

több oly méltó emberek tanításaival akik az emberiseg javát szolgálni készek.

6 percen belül tovább kell ezt küldened, vagy kellemetlen meglepetés ér.
Igaz ez akkor is, ha nem vagy babonás, vagy általában nincs vagy kevés a
hited. *

Ettől már húztam a számat. Ez már a második ilyen levél volt tőle néhány napon belül. (Egyébként meg nem is levelezett velem. Soha egy kellemeskarácsonyhúsvét, vagy viccek, vagy lelkiélet, vagy bármi.) Az előzőben pontosan 5 év szerencsétlenséget kínált ha nem küldöm tovább, és valami olyan címet adott neki valaki, hogy: spórolok 5 évet. De miért rajtam? Komolyan, nagyon kell utálni valakit ahhoz, hogy egy ilyen levelet elküldjek neki. Hülyeségek hegyekben, és még arra sem vette a fáradtságot, hogy valami képet rakjon alá, vagy mittudomén, akármivel feldobja. Nem, csak küldjem tovább a rosszindulatú hülyeséget. Nnagyon utálom az ilyet! Letiltottam és ennyi.

De azért nevettem is egy kicsit. Tetszett az a hosszú-hosszú lista ami a szöveg előtt állt (mert van ám, aki nem rest és csupa szívjóságból elküldi az összes ismerősének az ilyesmit, benne hagyva a korábbi címeket is, így kétszáz métert kell tekerni, mire a levél maga elkezdődik), a legjobb mégis az utolsó mondat volt:

Visszajelzését várva maradok,
Tisztelettel:

név, mélcím, mobilszám :)