önsanyar

Meleg van. "Hopp, kivillan egy szép, karcsú boka, mondjuk combig" szezon. Fogyókúra szezon. Igen, nálam is. A tornától egy kilócska lement, de az csak arra volt elég, hogy ne repedjen szét rajtam a szoknyám. Nemrég aztán az etetősen-kedves kolleganőm is elkezdte a panaszait sorolni, miszerint nem fér bele a kedvenc bugyijába, ruhájába, nadrágjába. És bekövetkezett a csoda: egy hónapja közös fogyókúrázásba kezdtünk. Azt a bizonyos kilencvennapos szétválasztós diétát csináljuk. Nem betűre pontosan, de szerintem egész rendesen. Nem mondom, hogy simán megy, mert az első gyümölcsnap délutánjára mindannyian francba kívántuk az almát és a banánt, aztán mikor megfőzöm a fincsi kajákat, odateszem a többiek elé és nekem mást kell ennem, az se egy álom, de azért nem is annyira borzasztó. És ami a legfontosabb, mindenki fogyott rendesen. Végre újra beleférek a nyáriruháimba. Tudtam, hogy ez milyen öröm, csak már elfelejtettem. :)