Karády

Tiszta zaza vagyok ma este. Karády Katalin megy a fejemben már több órája. Sajnos nem találom yt-on azt amelyiket szeretném. Csak a fejemben szól...

Ez a kettő is a kedvenceim közé tartozott tizenévesen. Őrület, hogy ma is a fejemben van az összes szöveg. Hallom bentről a hangot is...  tökjó! :)

 

Én nem remélek többé nagyregényt,

Csak múló percet

Így töltök el már minden éjszakát

Ide jutottam, nincs tovább

Ne kérdezd ki voltam, a csókodat én akartam, s ha majd egyszer megsokalltam, azt mondom agyő.

Egy könnyet sem ejtek, ó én könnyen elfelejtlek és tán azt se kérdezem meg, ne is mondd meg, hogy miért.

Úgy szoktattak a férfiak, nem tart sokáig

Úgy szoktattak a férfiak, holnapra itt a másik

Ne kérdezd ki voltam, a sorsomat én akartam, s ha majd egyszer megsokalltam, azt mondom agyő.

 

Fogadj el engem így ahogy vagyok, hisz jobb tanácsot úgysem adhatok

Hogy léha voltam rossz és szívtelen, bocsásd meg nékem szép szerelmesem

A szívemben még nem volt szerelem, nem mondták nékem azt, hogy kedvesem

Nem is törődtek még sosem velem hidd el ez így volt drága életem

Most másképp lesz minden, mert megtaláltalak

.... vártalak álmomban láttalak

Én elkezdem újra a józan életet, talán remélhetek, boldog is lehetek

Fogadj el engem így ahogy vagyok, hisz jobb tanácsot úgysem adhatok..