gyerekek

Ülnek az étkezőasztalnál. Én a konyhából hallom az alábbi mondatokat:

- Ne ülj oda, az apa helyeeee!

- A zapa most nincs itthon, tehát én vagyok a férfi a házban, én ülök ide. Te meg ülhetsz anyika helyére.

Aha. Már tudom ki a férfi a házban. :) Egyébként rendrakás címszó alatt játszanak hol egyik, hol másik szobában. A gyerökön az én hosszú fekete bőrkabátom, amelyikben tavaly meserdetektívet alakított farsangkor. Kérdeztem mikor óhajtja levenni, mire tájékoztatott, hogy a nap további részét a bőrkabátban tervezi eltölteni, és ecsetelte, hogy milyen kényelmes és férfias viselet. Meg amúgyis; már majdnem jó rá. :) A kicsi meg készített neki papírból cilindert. Csoda, hogy még nem jutott eszébe előkeresni a piros kendőt, meg a pipát hogy teljessé tegye a képet. Hegedűnk hálistennek nincs.