szerda

Ja, tegnap érdekes dolgokat láttam. Reggel is, de főleg délután. A metrón egy vörös parókás nénit. Úgy állt a fején, mintha csak sapkát viselt volna. Ahogy a formából kivettem, az elnyűtt, seprűs darab, valaha kleopátra-frizurát formázhatott. Nem is láttam még ilyen vörös parókát. Eszembe juttatta kedvenc hosszúhajú babáimat. Azoknak nézett ki így a feje az első mosás-szárítás után. :) A villamoson meg magát Szerda királynőt láttam. Tökéletesen átlagos, fiatal nőnek álcázta magát, egy átlagosan aranyos kislánnyal lépett be a szerelvénybe. Engem viszont ez nem vezetett félre. Azonnal megismertem, hogy ő az, hiszen rajta kívül senki nem hordhat szerdán ilyen gyönyörű, számtalan flittertől csilli-villi, piros western csizmát. Csak úgy ragyogott a lába! A szeme nem annyira, talán megviselte az időjárás, vagy a tömeg a villamoson.