:))

Ó, csodás a mai nap! Imádok táncolni! :)) Nem tudom miért van, de ha megszólal valami olyan muzsika amire lehet mozogni, boldog vagyok. Táncolás közben állandóan csak vigyorgok. Ebből a szempontból tökmindegy, hogy a partnerem tud-e táncolni. Én csak kedvesen mosolygok, mert táncolhatok és ha táncolhatok, akkor muszáj mosolyognom. Ez többnyire aztán átragad arra akivel táncolok és ilyenkor jön az érzés, hogy milyen jó nekem, mert mindenki olyan kedvesen mosolyog rám! :) Ettől aztán még jobb kedvem van és mégjobban szeretek táncolni. És érzem a zenét, és asszem most kicsit meg vagyok kattanva. :) Még a fejemben a dallam, lábamban a bugi és vigyorgok mint pék kutyája a kiflire. :))

 Megjött a kolleganőm (Egyébként nincs vele semmi bajom, tényleg. Szeretem meg minden.) ennek következménye, hogy dupla adag gesztenyepürét ebédeltem. Ki kell dolgoznom a Tervet. Hogy tudnék akkor enni (vagy nem enni) amikor akarok és azt amit akarok...