változások2

Tegnap laza 30 perc alatt tisztáztuk melyik gyerek merre megy a következő két hétben. Nagyon okés. Másfél órába tart, míg átigazítjuk a dolgokat, mert az egyik mégsem a jövőhéten megy bandázni, hanem már holnap, a másik meg holnap menne, közben mégis itthon alszanak, mégis kell vacsora. Vacsora egy olyan konyhából, ahol már tényleg nincs semmi kaja. Ebben a hónapban még nem volt nagybé. A hűtőben van egy kis lekvár, meg mustár. És olajbogyó. Egy üveg vodka meg a hozzávaló tejszín, végre meg kellene csinálni belőle a likőrt. 4 üveg hidegvíz, vaj (péksüti nincs hozzá), fél üveg uborka, 2 tojás. Úgy jártam mint a mesében, az utolsó szem lisztet is kipaskoltam a tartóból, így lett 10 palacsinta. Megjegyzem tegnap is azt sütöttem. Persze végül minden rendben, lassan a zuzapörkölt is elkészül. Én is kész vagyok. Teljesen.  Még ideteszem a hétfői zenéket aztán irány az ágy.

egyik másik