rövid bejegyzés a semmiről

Előrelátó háziasszony módjára megcsinálom a holnapi vacsora felét. Milánói spagetti lesz. Nem a legnagyobb kedvenc, de elhasználhatom bele a maradék gombát (az utolsókat rúgja) és végre kipróbálhatom az anyukámtól szülinapomra kapott oreganoval ízesített olivaolajat. Közben eszembe jutott a tegnapi film, és a hülye hígetéseim. Nem tudok leszokni a megijedésről. Ehhez képest könyvben viszonylag magasabb a tűréshatárom. Ha kimondottan horrort nem is olvasok. (Vannak egyáltalán horror könyvek? Stephen King ugrik be) Nemrég felhoztunk egy doboz könyvet nagymamám házából. Ebben kutattam az imént. Évek óta keresem néhány kedves könyvem. Eltűntek. Vagyis én raktam el őket valahova, mikor a gyerekek kicsik voltak. Úgy éreztem nem való a polcra. Aztán mikor vissza szerettem volna tenni, már nem voltak meg. Pontosan 3 könyvem hiányzik. Legjobban E.A. Poe novellái. Másik kettő A parfüm és az Angolszás rémtörténetek című. Fogalmam sincs, hova raktam. Azóta már többször költöztünk. Biztos, hogy van valahol még egy doboz könyvem. De hol? HOL?