szieszta

"a vasalatlan függönyt lágy szellő lengeti néha megcirógatva a bőröd, a nap be-bekukucskál a szobába minden fuvallatra:)... de túl ritkán mozdul a levegő, így nincs elkényeztetve"

Hát nem! :) Megtettem a harmadik kört a tancuccok miatt. Még mindig nincs meg minden, de már látom a végét. (Nem az én végemet, hanem a beszerzését.) Miután már a kupacolt iskolai cuccok látványa is borzasztott, inkább leemeltem a Csillagok háborúját a polcról. Jól megnéztem a borítón Leia hercegnő képét, közben felidéztem a filmet is. Aztán a tükör előtt állva fésülködni kezdtem. Azt kell mondjam, a hercegnő legendás briósait -melyeket a lazán a füleire ejtve viselt- fel kellett, hogy csavarják, valami párnára, mert a haj magában, nem áll meg úgy, ahogy az övé. :) Nekem csak két kisebb fülhallgató sikeredett, bár így se nézett ki rosszul. Azt hiszem megvan a következő farsangi jelmezem. :) A kész frizurával aztán próbáltam hercegnősködni. Összeszorított szájjal, szomorúan komoly, ámde elszánt tekintettel képzeltem magam a hercegnő helyébe. Persze nem ment igazán. :) Elnevettem. Talán... ha nálam lett volna Luke fénykardja, vagy legalább egy lézerpiszoly, vagy ilyesmi... :)