elraktuk

Általában sajnálom, hogy leszedjük, de most valahogy nem. Elmúltak az ünnepek. Vagy legalább a karácsony. Idén egy aranyszínű gömb és csúcsdísz halálozott el. Utóbbi, a díszek dobozában fellépő hirtelen helyszűke miatt roppant csendesen ketté, egész pontosan abban a pillanatban mikor végre sikerült az égősorokat betuszkolnom. Szóval az égősorok miatt volt. (dehülye szó ez az égősor...) A gömböcske meg egy kapitális baklövés áldozata lett. Annak idején, amikor a gyerekek még kicsik voltak, biztonsági okokból műanyag díszek is a készletbe keveredtek. (Egyébként én az üveggömböket meg figurákat szeretem) Levettem a szóban forgó gömböcskét, és eltűnődtem felette: vajon üvegből vagy műanyagból van? A férfiak persze segítettek. É.P. többször megkocogtatta, alaposan megnézte, majd megállapította, hogy műanyag. A gyerök szintén. Én meg nem tudom mi ütött belém, de úgy gondoltam ha műanyag, akkor pattog. Természetesen ezt ott helyben ki is próbáltam. Üveg volt.