dehát enni csak kell

Egyébként folytatom a gasztronómiai ámokfutást. Sütöttem amerikai palacsintát. Igen, olyat amit igazából ugyanúgy össze kell keverni, s aztán ugyanúgy kisütni, mint a másikat, csak mégsem. Ízlett mindenkinek, még úgy meztelenen is. Eredetileg azt terveztem, hogy majd szerzek hozzá juharszirupot, meg mindent ami kell, de nem bírtam kivárni. Két hete a többiek mind felfalták az összes palacsintát reggelire, és akkor sütöttem egy fél adagot próbaképp. Meg azóta egy rendes adagot is, igény volt rá. Jó sütni, mert pont olyan, mint amilyennek a képeken, meg a filmeken láthatjuk, és egyáltalán nem nehezebb elkészíteni.

 

Természetesen a muffingyártást sem felejtettem el, íme legújabb kreálmányom:

 

A szenesmuffin. Bármely fajta muff-ból elkészíthető, nem kell hozzá más, mint sok-sok-sok türelem. Ha már elfogyott, akkor kinyithatjuk a sütőajtót, s a füst eloszlása után végre hozzájuthatunk, kedvenc szenesmuffinunkhoz.

Jó étvágyat hozzá! :)