erről-arról vegyesen

Van akinek mindig olyan a szemöldöke, mintha meg lenne fésülve. Irigylem. Enyém rendszerint kócos, akárcsak a hajam.


Már megint naiv voltam, jó lesz ha odafigyelek. Mostmár lassacskán számítani kell arra, hogy a gyerekek valamelyik társuktól meghívót kapnak iwiw-re. Gondoltam én. Erre kiderül, hogy a gyerök már Facebook-tag.


A Margit hídon ezeket a dátumokat láttam a síneken: 1940, 1942, 1948, 1954, 1956, 1974, 1976. Tegnap reggelre a munkások befedték a sínek közötti részeket valami fehér anyaggal. Úgy nézett ki, mintha csupa hó lenne minden. 


Nálunk kb. 2000 óta az esetek 87,3 százalákában, palacsinta a vacsora pénteken. (Kivéve a 2002 november 3. és 2005 július 25. közötti időszakot, mert akkor elektromos tűzhelyünk volt, amin nem ugyanolyan a palacsinta, ezért kakaós kalácsot sütöttem helyette.) Még nem döntöttem el, hogy unom-e.