könyvek

Találtunk pár tucat könyvet a nagymamám házában. Sajnos nem az én kitudjahovatűnt könyveim azok, de ezeknek is nagyon örültünk. Hazahoztam néhányat. Kicsit egérszagúak, de egyébként épek. A Pál utcai fiúk, és A kígyómadár palotája apukámé volt gyerekkorában. Azt hiszem a gyerekkönyvei nagy része most nálam van. Egyébként utóbbi az Orchideavadásszal és a Kékszeművel együtt kedvenceim voltak úgy 10-12 éves koromban. Be is vittem az osztályba mikor könyvtárat csináltunk. Ma is ott van bennük ceruzával, hogy F.M. 6. o. könyvtári. Kíváncsi vagyok, hogy fog tetszeni a gyerekeknek. Elhoztam még A művészinas címűt, meg A három testőr 1922-es kiadású sorozatát. Kíváncsi vagyok milyen a szöveg benne. Sajnos csak otthon fogom tudni olvasgatni, mert nem fér bele a táskámba. Oda azt hiszem választok valamit a nagymamámtól maradt zsebkönyvtárból. :)